Devino ceea ce ești

Viața ca o pagină scrisă dintr-o carte

Valerio  Albisetti ne propune un  decalog mental pe care ni-l dăruiește tuturor cu mult drag .

1.Cred că sunt unic  și irepetabil ,că sunt de origine divină  chiar dacă  toată lumea  continuă să  îmi spună  că sunt lipsit de  valoare .

2. Trebuie să fie simplu  și să nu mă abat  de la  drumul care duce spre atingerea   scopului  meu  ,oricare  ar fi  prețul ; chiar dacă  pare  imposibil  ,pentru că ,spre exemplu ,m-am căsătorit  ,nu mai am vârsta potrivită ,nu am studiile  potrivite etc….

3.Trebuie să  admit  ,în mod onest  ,ce funcționează  în viața mea  și ce nu  funcționează …,trebuie să pătrund  în adâncul  meu și  să nu mă transform .

4.Trebuie să încep  să fac ,fie ei și mici ,pași către  scopul  pentru care simt că am venit pe pământ .

5.Nu trebuie să  mă las   condiționat  de persoanele  negative  care mă  înconjoară  ,nu trebuie  să mă las …

Vezi articolul original 101 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu